خبرگزاری کار ایران

رسیدگی نهایی به پرونده احتکار ایران خودروی خراسان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۷۴

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده تخلف احتکار شرکت ایران خودروی خراسان در مرحله رسیدگی نهایی است، در این راستا بازرسی‌ها و اخذ گزارش واگذاری خودروها همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید مرتضی مدنی در نشست خبری افزود: در مرحله اول ورود به این پرونده بیش از هفت هزار خودرو به مشتریان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: یک شرکت خودروسازی دیگر نیز با ١۶ شاکی خصوصی به علت گران‌فروشی خودرو به بیش از ٣١۴ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق دولت و ٣١ میلیارد ریال در حق شاکیان محکوم شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اضافه کرد: شرکت خودروسازی دیگری نیز با پنج شاکی بیش از ١٠ میلیارد ریال در حق شاکیان و بیش از ١٠۴ میلیارد ریال در حق دولت محکوم شده است.

وی در ادامه گفت: گشتهای تعزیرات در طرح نظارت بر بازار در ایام ماه رمضان و عید نوروز از ١٢ اسفند فعال است و در اطراف حرم مطهر رضوی نیز چهار پایگاه با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و قاضی تعزیرات حکومتی مستقر شده است.

مدنی اضافه کرد: نظارت بر بازار کالاهای اساسی، مراکز اسکان، حوزه درمان و دارو در اولویت طرح نوروزی تعزیرات حکومتی خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: از ١٢ اسفندماه تاکنون ٩۶۶ مورد بازرسی در قالب این طرح انجام شده و ۵١۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز