خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اصفهان:

تلاش دشمن برای مخدوش کردن انتخابات ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۱۷۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: دشمن برای مخدوش کردن انتخابات پیش رو تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، محمدرضا جانثاری در جلسه شورای اداری در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه در انتخابات ۱۱ اسفند چهار راهبرد محوری رهبر معظم انقلاب «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی» را دنبال می‌کنیم، اظهار داشت: هیچ موضوع دیگری در انتخابات پیش رو مهم نیست مگر اینکه این راهبردها را دقیق اجرا کنیم.

وی ادامه داد: در استان اصفهان تاکنون مشکلی در رابطه با انتخابات نداشتیم و با کوچک‌ترین تخلفات برخورد شده است، ضمن اینکه فرمانداران و هیأت‌های اجرایی همه وظایف خود را انجام دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه در زمینه امنیت اصفهان استان امنی است کمااینکه کشور امن است، خاطرنشان کرد: مشکلی خاصی در رابطه با انتخابات نداریم هرچند بروز برخی مشکلات مانند اینکه برخی گروه‌ها و احزاب با یکدیگر تند شوند خاصیت انتخابات است؛ با وجود این سعی شده که بروز تنش جلوگیری و چنین مسائلی امنیتی نشود.

جانثاری با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند که انتخابات را مخدوش کند، گفت: ما در تمام انتخابات‌های گذشته تمام فرآیندهای دشمن را داشتیم اما در این انتخابات همت دشمن بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: دشمن تخریب، تحریک‌های قومیتی، نزاع و..‌. را در پیش گرفت و هر کاری انجام داد، عناد دشمن با این مردم است زیرا مردم ما به دستورات ضد انقلاب و بیگانگان توجه ندارد و دشمنان از اینکه می‌بینند مردم در ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و در جشن‌های اعیاد شعبانیه با نشاط هستند، عصبانی می‌شوند.

جانثاری با تاکید بر اینکه عناد و انتقام دشمن از مردم است، افزود: در جشن سیاسی بزرگ ۱۱ اسفند دشمن درصدد است که انتقام را از مردم بگیرد و البته حوزه امنیتی و اطلاعاتی و سایبری ما نیز قطعاً عمل می‌کنند.‌

وی با بیان اینکه باید مراقب بود از دشمن ضربه‌ای وارد نشود، اظهار داشت: همه انتخابات‌های گذشته سالم بوده است و انتخابات پیش رو نیز سلامت برگزار می‌شود و این بار برای سلامت انتخابات تمام فرآیندهای اجرا شده به استحضار مردم گزارش شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: مجموع آمار نامزدهای این دوره انتخابات استان بی نظیر است به طوری که در انتخابات مجلس دوره یازدهم نزدیک به ۲۹۱ نفر کاندید تأیید صلاحیت شده تا پایان مرحله حضور داشتند امسال بالای ۷۰۰ نفر در صحنه رقابت انتخاباتی استان حضور دارند.

جانثاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست که در فرصت باقی مانده از حوزه نفوذ خود استفاده کرده و افراد را به مشارکت همگانی در ۲ انتخابات مجلس و خبرگان دعوت کنند.

وی ضمن قدردانی از دستگاه‌های اجرایی برای کمک کردن آنان به امر انتخابات، افزود: همچنان از مدیران تقاضا می‌شود چنانچه در روز برگزاری انتخابات از ایشان درخواست کمک برای تأمین نیرو و مکان و تجهیزات داشتیم مساعدت خود را مضاعف کنند که اجرای انتخابات با مشکلی مواجه نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز