خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد خبرداد؛

حمله افراد ناشناس به اتوبوس درون شهری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۲۴۶

متهمان دستگیر شدند

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: صبح امروز چهارشنبه، افراد ناشناس با یک دستگاه پژوپارس به اتوبوس درون شهری مشهد حمله کردند و باعث وحشت مسافران شدند.

به گزار‌ش ایلنا از مشهد، عباس اتحادی اظهار کرد: این اتفاق ساعت ۷:۳۰ صبح امروز در خیابان مهرآباد مشهد رخ داد.

وی اضافه کرد: یک دستگاه پژو پارس سفید به دلیل نامعلومی در مقابل یک دستگاه اتوبوس توقف کرده و چهار سرنشین جوان آن که حالت عادی نداشتند، با قفل فرمان، شیشه های اتوبوس را در شرایطی که مسافران داخل آن حضور داشتند، شکستند.

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: این اقدام بدون هیچ دلیلی صورت گرفته بود که با هوشیاری اتوبوسران، این افراد امکان ورود به اتوبوس را پیدا نکردند و مسافران آسیبی ندیدند.

بازداشت متهمان و توقیف خودروی آنان

سرهنگ احمد نگهبان فرمانده نیروی انتظامی مشهد هم با اشاره به جزئیات دستگیری این اراذل و اوباش گفت: این متهمان ساعت ۱۶ امروز بازداشت و خودروی آن‌ها به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی نشان می‌دهد علت درگیری، بوق زدن اتوبوس برای حرکت خودرو پژوپارس بوده است و از آنجا که سرنشینان شرایط عادی نداشتند، به راننده اتوبوس حمله و به اتوبوس هم خساراتی وارد می‌کنند.

نگهبان افزود: فردی که ابتدا به اتوبوس حمله کرد، مصرف مشروبات الکی داشته و حالت طبیعی نداشته است.

فرمانده انتظامی مشهد در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در مورد دیگر دلایل این اتفاق در حال انجام است و متهمان با دستور مقام قضایی در بازداشت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز