خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مشکلات آب و برق عظیمیه به زودی برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۲۵۸

استاندار قزوین گفت: به‌زودی مشکلات آبرسانی و برق‌رسانی به عظیمیه که از 30 سال پیش باقی مانده حل می‌شود و پیمانکار و منابع برای این پروژه تامین شده است.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در آئین افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق استان قزوین اظهار کرد: بدون شک یکی از زیرساخت‌های توسعه و سکونت، آب و برق است و استان در عین حال که برای توسعه خود نیاز به تامین این منابع دارد برای توسعه کشور در تولید نیروی برق هم جزء اثرگذاران است.

استاندار قزوین افزود: با راه‌اندازی ظرفیت‌های جدید تولید برق در استان و به ویژه در بوئین زهرا، استان قزوین بیش از دو برابر مصرف نیاز خود برق تولید می‌کند و در اختیار کشور می‌گذارد که این مهم نشان دهنده ظرفیت بالای استان در حوزه برق است.

وی گفت: در حوزه آب ظرفیت‌های موجود در جهت تولید آب باید مورد توجه قرار گیرد، موضوعی که مورد تاکید مجموعه مدیریتی استان است و برای آن برنامه ریزی لازم انجام شده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان تا به حال برخوردار از ظرفیت سدهای آبی نبوده و دو سدی که به زودی به چرخه خدمت استان می‌آیند ظرفیت‌های جدیدی را در جهت استفاده از آب‌های سطحی و کمک به دشت قزوین و عدم استفاده از آب‌های زیرزمینی ایجاد خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: در سطح استان غالب اعتبارات استانی در وهله نخست در موضوع آب استفاده می‌شود و در این دو سال مشکلاتی مانند آب آبیک رفع شده که نشان دهده تمرکز استان در موضوع آب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز