خبرگزاری کار ایران

آماده باش بیش از ۳ هزار نیروی خدمات شهری در پی بارش برف در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۲۳۵

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در خصوص آماده‌باش خدمات شهری شهرداری مشهد طی روز‌های برفی مشهد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام هشدار هواشناسی استان مبنی بر بارش برف در روز جمعه، ۳ هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی اندیشیده شده است و نیرو‌های خدمات شهری با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در سطح شهر فعال هستند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: علاوه بر آماده‌باش ۳ هزار نفر نیروی خدمات شهری، ۱۷۷ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری شامل گریدر، لودر، مینی لودر (توماس)، خاور، نمک پاش، تانکر لجن کش، بیل برف روب، محلول پاش و ماشین پشتیبانی (نیسان +مزدا) در سطح شهر مستقر هستند.

یعقوبی با بیان اینکه آماده‌باش بارش برف به ادارات فضای سبز مناطق ۱۳گانه اعلام شده، گفت: حدود ۸۰۰ نفر نیروی کارگری، ۸۰ دستگاه نیسان و خاور، ۸۰ دستگاه اره موتوری و تشکیل اکیپ‌های ۳ نفره در هر منطقه جهت جمع‌آوری و قطاعی درختان سقوطی، ۵ دستگاه بالابر سازمان مدیریت پسماند آمادگی خدمت‌رسانی به شهروندان را در این روز برفی دارند.نایلون‌کشی درختچه‌ها و گل‌های دائمی حساس به سرما نیز از قبل انجام شده است.

وی در نهایت افزود: همکاران ما در آتش‌نشانی نیز آماده‌باش کامل هستند تا در صورت هرگونه بحران احتمالی ارائه خدمت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز