خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کردستان:

کشف کالا‌های قاچاق در مرز باشماق افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۸۴۵

رئیس کل دادگستری استان کردستان از رشد ۱۰۰ درصدی کشفیات کالا‌های مکشوفه قاچاق در مرز باشماق مریوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی اظهار داشت: در دی ماه سال جاری کالا‌های قاچاق نظیر انواع سوخت، خودرو، مشروبات الکلی، مهمات جنگی و ... به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی افزود: همچنین در این خصوص ۱۲۴ فقره پرونده قضائی و تعزیراتی تشکیل شده و ۵۰ نفر از متهمین با صدور قرار تامین متناسب، بازداشت و روانه زندان شده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: از جمله عوامل افزایش کشفیات کالا‌های قاچاق در ماه گذشته می‌توان به تشدید اقدامات کنترلی دقیق در مبادی ورودی و خروجی مرز باشماق، شناسایی شیوه و شگرد‌های قاچاقچیان سوخت، افزایش ساعات خدمات کارکنان گشت مبارزه با قاچاق شهرستان و اجرای گشت و عملیات مشترک فرماندهی مرزبانی و پاسگاه‌های انتظامی محدوده مرز باشماق مریوان اشاره کرد.

استان کردستان ۲۲۷ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و مرز رسمی و بین‌المللی باشماق مریوان یکی از مهمترین مرز‌های رسمی زمینی ایران با اقلیم کردستان عراق به شمار می‌آید که در زمینه ترانزیت، صادرات و امور مسافری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز