خبرگزاری کار ایران

با وجود بارش برف؛

تردد در تمامی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی جریان دارد/ به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۰۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برفی بودن تمامی محورهای ارتباطی استان خبر داد و بر ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به رانندگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج دست نشان بیان کرد: بارش برف در حال حاضر در تمامی محورهای اشنویه،  پیرانشهر به تمرچین، و تمام محورهای مواصلاتی شمال استان ادامه دارد و رانندگان می بایست با اطمینان از ایمنی وسایل نقلیه اقدام به سفر کرده و از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه از شب گذشته راهداران در حال بازگشایی محورهای روستایی سراسر استان هستند، اظهار کرد: با کمک راهداران بازگشایی راه مسدود شده ۵۰ روستا آغاز و تاکنون راه مواصلاتی ۲۰ روستا بازگشایی شده و بازگشایی مسیر مابقی روستاها که بدلیل بارش های مکرر برف و کولاک مستمرا مسدود می شود، بی وقفه در حال انجام است.

دست نشان یادآور شد: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به منظور ارائه آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کاربران جاده ای می توانند به منظور اطلاع از وضعیت محور های مواصلاتی استان از این سامانه استفاده یا با این شماره تلفن تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز