خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان خبر داد؛

رشد 6 درصدی معاینات سرپایی در پزشکی قانونی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۶۴۷

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: تعداد کل معاینات سرپایی در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 6 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فارسی نژاد یکشنبه اول بهمن ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین حجم فعالیت‌های این اداره کل یعنی حدود ۸۴ درصد از خدمات، در حوزه معاینات سرپایی انجام می‌شود و حدود ۴۰ نوع خدمت از جمله نزاع و درگیری، تصادفات، همسرآزاری، کودک آزاری، حوادث کار، بیماری‌های شغلی، گواهی رشد، گواهی استعلاجی، تحمل کیفر، تعیین سن، بررسی سلامت، فرزند خواندگی، اهداء جنین، اهداء عضو، از کار افتادگی، استخدامی، حضانت، اختلالات روانی، صلاحیت اداره امور مالی، تعیین مسئولیت کیفری، سقط قانونی و… در این بخش ارائه می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد حوزه معاینات سرپایی در پزشکی قانونی استان عنوان کرد: بر اساس گزارش واحد آمار اداره کل در ۹ ماهه امسال ۳۵ هزار و ۱۰۵ معاینه سرپایی (بالینی) در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده است که از این تعداد ۱۰هزار و ۹۵۸ نفر زن و ۲۴هزار و ۱۴۷ نفر مرد هستند. که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

جان باختن ۲۳ نفر بر اثر غرق شدگی طی ۹ماهه امسال در لرستان

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان در ادامه اظهار داشت: بر اساس اطلاعات واحد آمار اداره کل در ۹ ماهه امسال ۲۳ نفر فوتی ناشی از غرق شدگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده است که از این تعداد ۲ نفر زن و ۲۱ نفر مرد بوده‌اند و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یا کاهشی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز