خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی پروژه زیر گذر شورا_شهید بهشتی ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۱۵۲

شهردار ارومیه از پیشرفت فیزیکی ۶۲درصدی پروژه زیرگذر شورا-شهید بهشتی ارومیه خبر داد و گفت: در این پرپژه ۹۰ درصد شمع‌کوبی و ۸۰ درصد خاک‌ریزی انجام شده و دیوارها نیز در حال قالب‌بندی است.

حسین مهدی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،بیان کرد: ارومیه در حوزه بافت تاریخی و فرسوده دچار تداخل و هم‌پوشانی است و این موجب شده است که نتوانیم از ظرفیت‌های قانونی نوسازی بافت فرسوده و بسته‌های تشویقی شهرداری‌ها بهره مند شویم.

وی افزود: با نظر مساعد استاندار و دستور اکید وی و انتخاب یک مشاور باتجربه این موضوع در مسیر حل شدن است.

شهردار ارومیه گفت: ما در سطح ارومیه ۲۳ محله ناکارآمد مورد هدف را در ستاد بازآفرینی شهرستان، همچنین استان مورد تصویب قرار داریم.

مهدی‌زاده ادامه داد: مطالعات ویژه بافت تاریخی ارومیه در دست اقدام است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مطالعات پایان خواهد یافت.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها باید به دنبال منابع مالی پایدار باشند و بخشی از این منابع از عوارض محلی که از شهروندان اخذ می‌شود که مصوب نمایندگان مجلس است.

مهدی‌زاده عنوان کرد: بودجه ۱۴۰۳ جمع‌بندی شده است و طی روزهای آینده تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد.

شهردار ارومیه یادآور شد: بودجه ۱۴۰۳، پروژه‌محور است و تحول مهمی در حوزه‌های مختلف عمران، فضای سبز و ترافیک خواهیم شد.

مهدی‌زاده اظهار کرد: پروژه زیرگذر شورا-شهید بهشتی ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ۹۰ درصد شمع‌کوبی و ۸۰ درصد خاک‌ریزی آن انجام شده و دیوارها نیز در حال قالب‌بندی است.

وی افزود: تا پایان اسفند و در نهایت تا فروردین، از این پروژه بهره‌برداری خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز