خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خبرداد؛

تائید صلاحیت ۱۰۶ کاندیدای انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۵۳۳

حدود ۶۰ درصد کاندیداهای انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد تائید صلاحیت شدند

رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تائید صلاحیت ۱۰۶ کاندیدای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه این استان که حدود ۶۰ درصد از کاندیداهای انتخاباتی است خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" سید جواد هاشمی‌مهر" در نشست رسانه‌ای با تشریح آمارهای مختلف از پیش ثبت نام کاندیداها تا اعلان اسامی کاندیداهای رد و تائید صلاحیت شده در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: از مجموع ۱۵۴ نفری که ثبت نام خود را برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه این استان نهایی کرده بودند ۱۰۶ کاندیدا تایید صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه، هم اکنون ۲۹ کاندیدا ردصلاحیت، ۱۲ کاندیدا عدم احراز و هفت کاندیدا نیز در بررسی هیئت های اجرایی تائید صلاحیت نشدند، خاطرنشان کرد: از ۶۰ داوطلب نمایندگی در حوزه شهرستان های سه گانه سردسیری بویراحمد، دنا و مارگون، ۴۴ کاندیدا تأیید صلاحیت، هشت کاندیدا ردصلاحیت و چهار کاندیدا نیز عدم احراز صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمار کاندیداهای رد و تائید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هم یادآورشد: در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هم ۴۹ کاندیدای انتخاباتی، ثبت نام خود را نهایی کرده بودند که از این تعداد ۳۲ کاندیدا تأییدصلاحیت، ۱۲ کاندیدا ردصلاحیت و چهار کاندیدا نیز عدم احرازصلاحیت شده‌اند.

هاشمی مهر افزود: از ۴۵ داوطلب نمایندگی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت هم ۳۰ کاندیدا تأییدصلاحیت، ۹  کاندیدا ردصلاحیت و چهار کاندیدای دیگر عدم احراز صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه، فرمانداران هر سه حوزه انتخابیه، وضعیت تائید و رد صلاحیت کاندیداها را به کاندیداها یا نمایندگان قانونی آنها اعلان می‌کنند، خاطرنشان کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس از ۱۷ تا ۱۹ دی ماه می‌توانند اعتراض روز خود را از طریق درگاه وزارت کشور اعلام تا در مهلت مشخص شده بررسی شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد از تائید صلاحیت هرسه نماینده فعلی این استان در مجلس یازدهم شورای اسلامی هم خبرداد و ادامه داد: فرصت رقابت برای همه جریان‌های سیاسی در انتخابات ۱۱ اسفند این استان فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز