خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

اتحاد و انسجام مردم در 9 دی حربه دشمنان را خنثی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۵۵۶

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در ۹ دی انسجام ملت ایران قدرتی سیل‌آسا را به وجود آورد و با روحیه‌ای که ملت ایران از این خروش و حرکت سیل‌آسا به دست آوردند، سبب شد تا حربه دشمنان خنثی شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه با روابط عمومی این اداره، با گرامی داشت ۹ دی روز بصیرت و ولایت، این روز را تجلی میثاق امت با ولایت، دشمن شناسی و پرده گشایی از چهره فتنه گران و نفاق عنوان کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حماسه ۹ دی یوم الله نسل سوم انقلاب و خروش و جوشش ملت حسینی و ولایی ایران در برابر دسیسه ها و توطئه های دشمنان بود که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری یکی از موارد جلب رحمت الهی بود که مردم به یاد حضرت سیدالشهداء (ع) به صحنه آمدند و بساط فتنه گران را برچیدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با یادآوری اینکه ملت ایران در پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری به هیچ کس اجازه توطئه و خدشه وارد کردن به آرمان‌ها را نمی‌دهد، تصریح کرد: در ۹ دی تمام گردن‌کشان داخلی و خارجی شکست سختی را خوردند و برای همیشه به این حقیقت پی بردند که در برابر اراده ملت نمی‌توانند حرکتی داشته باشند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده گفت: در ۹ دی انسجام ملت ایران قدرتی سیل‌آسا را به وجود آورد و با روحیه‌ای که ملت ایران از این خروش و حرکت سیل‌آسا به دست آوردند، سبب شد تا حربه دشمنان خنثی شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان ۹ دی را تجلی واقعی از استیصال دشمن در برابر اراده آهنین این ملت توصیف کرد و ادامه داد: انسجام داخلی در سایه قدرت نمایی ملت در این روز متجلی شد و بار دیگر انقلاب روحیه‌ای مضاعف و نشاطی افزون‌تر پیدا کرد تا در ادامه مسیر بتواند حربه دشمن را خنثی کند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده پیام ۹ دی را دشمن شناسی و ولایتمداری عنوان کرد و گفت: توجه به ولایت، راه نجات امت اسلامی است که مردم را به سر منزل مقصود می رساند لذا بهترین راه برای اعتلای بیش از پیش پرچم ایران اسلامی، تداوم راه شهداء و رهبری و حفظ و حدت اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تسلیت شهادت سردار سرافزار ایران اسلامی سید رضی موسوی گفت: قطعاً پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار کشور در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و هم‌سنگران شهیدش نبود.

حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: بدون تردید خون پاک شهید سید رضی موسوی و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن اسوه های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز