خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر گرگان:

برگزاری جشنواره سینما حقیقت فرصت مغتنمی در گلستان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۶۱

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر گرگان گفت: برگزاری جشنواره سینما حقیقت فرصت مغتنمی در گلستان است و جشنواره سینما حقیقت به عنوان جشنواره تخصصی سینمای مستند ایران ۱۷ ساله برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنای گلستان، مهدی صاحبدل در حاشیه برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی مستند ایران"سینمای حقیقت" گفت: پخش فیلم های منتخب جشنواره در استان‌ها فرصت مغتنمی برای علاقمندان و فیلم سازان شهرستانی که امکان حضور در زمان برگزاری جشنواره در تهران را نداشته فراهم کرده است.

این فیلمساز مطرح کشور با اشاره به اثرگذاری اینگونه جشنواره ها در استان گلستان برای هنرمندان سینما افزود: علاقه مندان به هنر فیلم های بسیار فاخر و مطرح را در روزهایی که جشنواره در شهرستان ها برگزار شده، می بینند و با هم به گفتگو  نشسته و در جریان بهترین رویداد سینمایی مستند ایران قرار می گیرند.

صاحبدل خاطر نشان کرد: جشنواره سینما حقیقت به عنوان جشنواره تخصصی سینمای مستند ایران ۱۷ ساله برگزار می‌شود و بهترین مکان برای نمایش فیلم‌های برگزیده سینمای مستند ایران در طول سال است.

این فیلمساز گلستانی افرود: بی شک زمانی که جشنواره ای به دهه دوم خودش می‌رسد و به شکل بسیار منظم برگزار می‌شود ظرفیت مناسبی برای جذب مخاطبان زیادی پیدا کرده و می‌تواند فضای رقابتی و انگیزشی ایجاد کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه جشنواره سینما حقیقت، جشنواره بسیار قوی و خوبی بوده اکثر قریب به اتفاق مستندسازان مطرح کشور در تلاش بوده تا فیلم‌های خود را تا روز آخر به جشنواره فیلم حقیقت برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز