خبرگزاری کار ایران

تولید روزانه ۱۰۰۰ تن قیر در پالایشگاه قیر ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۹۸۰

محصولات کارخانه قیر ارومیه به سه کشور همسایه صادر می شود

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این واحد تولیدی پالایشی به عنوان مجهزترین پالایشگاه با ظرفیت تولید روزانه ۵٠٠ تا ١٠٠٠ تن قیر بخشی از نیاز پروژه‌های راهسازی استان را تأمین می‌کند.

به گزارش ایلنا، شهرام فتحی در بازدید از پالایشگاه قیر ارومیه گفت: پالایشگاه مجهز به فناوری نسل سوم قیر ارومیه با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده به بهره‌برداری رسیده و ۳ کشور خارجی همسایه مقصد صادرات محصول این پالایشگاه است.

وی با بیان اینکه، پالایشگاه قیر ارومیه به عنوان یکی از واحدهای تولیدی و صادرکننده قیر در شمال‌غرب کشور است گفت: محصولات آن به سه کشور ترکیه،ارمنستان و گرجستان صادر می شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: پالایشگاه قیر ارومیه محصولات مطابق با تکنولوژی‌های نسل سوم تولید می‌کند و تولیدات این واحد با محوریت کاهش آلودگی محیط‌ زیست، بهره‌وری انرژی و کمک به ارتقای صادرات فرآورده‌های غیرنفتی تهیه و عرضه‌ می‌شود.

فتحی ادامه داد: استفاده از مصالح باکیفیت و بادوام در پروژه‌های راهسازی  جهت کاهش هزینه‌های نگهداری و مرمت آسفالت جاده‌ها از بحث‌های مهم صنعتی‌سازی است.

وی تاکید کرد: این پالایشگاه ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن قیر را دارد و بیش از نیاز داخل استان را تامین می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز