خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای حل اختلاف استان:

پرونده میلیاردی در شهرستان البرز منجر به صلح و سازش شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۸۴۵

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین از حل و فصل اختلاف میلیاردی در شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد حیدری گفت: در ماه اخیر اعضای شعب شورای حل اختلاف همزمان با ایام فاطمیه و در راستای پویش موج زهرایی به چند پرونده حقوقی ورود کردند.

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین ادامه داد: با برگزاری جلسات متعدد و استفاده از ظرفیت معتمدین و ریش سفیدان، کارکنان و اعضای شعب، این پرونده‌ها در شعبه دوم و هشتم حوزه قضایی شورای حل اختلاف البرز منجر به صلح و سازش شد.

وی عنوان کرد: این پرونده‌ها با موضوع تقسیم ترکه در چند سال گذشته موجب بروز اختلاف بین چند خانواده شده بود که در نهایت با ارجاع پرونده به شورای حل اختلاف طرفین با همدیگر مصالحه کردند.

این مقام قضایی اظهار کرد: شوراهای حل اختلاف به‌عنوان بازوی دستگاه قضایی نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت پرونده های قضایی دارند و می‌توانند با میانجی‌گری و اقدامات موثر پرونده‌های قضایی را به مصالحه ختم کنند.

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین خاطرنشان کرد: همکاران ما در شعب شوراهای حل اختلاف استان در سال جاری با عملکرد خوبی که داشتند رتبه‌های برتر کشور را از آن خود کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز