خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی:

رسانه‌ها در حکمرانی مطلوب از نقش قابل توجهی برخوردار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۳۰۲

مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در حکمرانی مطلوب رابطه مناسب با رسانه‌ها ضرورت دارد و نیاز داریم چالش‌های حوزه رسانه کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست صمیمی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اصحاب رسانه ظهر امروز در حاشیه دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی برگزار شد.

علی دارابی در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه گفت: در حکمرانی مطلوب رابطه مناسب با رسانه‌ها ضرورت دارد، پیش از انقلاب آزادی مطبوعات معنایی نداشت؛ درحال حاضر باوجود اینکه گاهی موانعی وجود دارد اما تکثر رسانه‌ای و آزادی از دستاوردهای انقلاب است.

مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: با داشتن رسانه‌ها به ثروت و دارایی‌های کشور اضافه می‌شود، کار رسانه حرکت در میدان مین است، باید محدودیت‌ها و چالش‌های حوزه رسانه‌ها کاهش پیدا کند.

وی بیان کرد: تلاش بر این است تا جشنواره فرصتی برای تولید ادبیات باشد و با همین رویکرد امسال بخش ویژه برای کتاب، پایان نامه‌ها و رساله‌ها داشتیم.

معاون میراث فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: سعی داریم به صورت سالانه برنامه‌ای داشته باشیم که در آن از رسانه‌های فعال در حوزه میراث فرهنگی تقدیر شود.

دارابی با اشاره به اینکه جشنواره چند رسانه‌ای می‌تواند مردم استان‌های سراسر کشور را با داشته‌های میراث فرهنگی قزوین آشنا کند، گفت: هنرمندانی هم که از سراسر کشور به قزوین می‌آیند سفیران شایسته‌ای برای معرفی قزوین خواهند بود.

وی اظهار کرد: افتتاحیه با استقبال بسیار خوب مردم همراه بود که اشتیاق آن‌ها را نشان می‌دهد‌ نیاز به شادی و همبستگی اجتماعی بیش از گدشته احساس می‌شود.

در این نشست درباره برخی آداب و رسوم و سنت‌های قزوین نکاتی مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز