خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور؛

ایستادگی و مقاومت مردم چهارمحال و بختیاری ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۸۴۹

رئیس‌جمهور گفت:خرسندم که در بین مردم چهارمحال و بختیاری هستم ایستادگی و مقاومت مردم این استان ستودنی است.

به گزارش ایلنا، آیت الله ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در دیدار مردمی در مصلی بزرگ شهرکرد اظهار داشت: عشایر، بختیاری‌ها، ترک‌ها و فارس‌ها در این خطه نشان دادند که پایبند به ولایت هستند.

وی بیان کرد: درحال حاضر ۶۵ درصد از تنش‌های آبی در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری با بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی حل شده و بقیه در دست اجرا است.

رئیسی خاطرنشان کرد: در کشور ۱۰ هزار روستا با مشکل بی آبی مواجه هستند که مشکل ۳ هزار و ۵۰۰ روستا رفع شده است و در حال حاضر در کشور تنش آبی نداریم.

رئیس‌جمهور با اشاره به مسئله صنعت در چهارمحال و بختیاری گفت: در این حوزه سرمایه‌گذاری هشت برابر افزایش یافته و ۶۸ واحد صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه تولید باز گذشته است اما به این قانع نیستیم.

وی یکی از نگرانی‌های همیشگی مردم چهارمحال و بختیاری را بیکاری عنوان کرد و افزود: آمار نشان می‌دهد نرخ بیکاری در این استان در حال کاهش است و بخش قابل توجهی از مصوبات دور اول سفر به چهارمحال و بختیاری انجام شده و بخش باقیمانده در حال اجرا است که باید با قوت پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز