خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان:

تصفیه‌خانه فاضلاب فرادنبه چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۲۸۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه زیرساخت های بخش آب و فاضلاب گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر فرادنبه شهرستان بروجن آماده افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش ایلنا، محمد کریمی روز چهارشنبه در اعلام آخرین وضعیت طرح‌های قابل بهره‌برداری در استان تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در راستای بازچرخانی آب، افزایش سطح بهداشت عمومی و حفاظت از منابع آب زیرزمینی نسبت به تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب در شهر فرادنبه شهرستان بروجن اقدام کرد.

وی افزود: این تصفیه‌خانه فاضلاب تا ابتدای دولت سیزدهم تنها ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با تامین اعتبار و حمایت‌های این دولت تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

کریمی تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه با فرآیند نهر اکسیداسیون با حذف ازت و فسفر در زمینی به مساحت سه هکتار احداث شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای تصفیه‌خانه فاضلاب فرادنبه را بیش از ۵۷۰ میلیارد ریال با ظرفیت روزانه ۲ هزار و ۶۰۰ مترمکعب دانست و یادآور شد: ارزش کنونی این تصفیه‌خانه افزون‌بر چهار هزار میلیارد ریال است.

کریمی اظهار داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب فرادنبه برای ۱۳ هزار نفر جمعیت در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، فرادنبه شهرستان بروجن در ۵۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

رئیس جمهور و تعدادی از اعضا هیات دولت قرار است روز پنجشنبه 25 آبان‌ماه در قالب دور دوم سفر استانی به چهارمحال و بختیاری سفر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز