خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

محله چوگیا شیراز الگوی بازآفرینی در کل کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۲۳۶

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در محله چوگیا شیراز حرکت بسیار ارزشمندی انجام شده و باید الگوی بازآفرینی در کل کشور شود.

به گزارش ایلنا، دومین جلسه از سلسله نشست‌های بررسی عملکرد اقدامات مرتبط با بازآفرینی شهری که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد، از‌اقدامات ارزشمند و ارزنده اداره کل راه و شهرسازی استان فارس به جهت حمایت از احداث ۶۶۵ واحد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده استان فارس که در سفر ماه گذشته هیات دولت به این استان افتتاح و بهره برداری رسید، قدردانی و تقدیر به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به سفر هیات دولت به استان فارس بیان کرد: در این سفر، پروژه ۲۴ واحدی حاصل از تجمیع ۶ پلاک فرسوده در محله چوگیای شهر شیراز به صورت ویدیو کنفرانسی توسط رئیس جمهور به عنوان نمونه ۶۶۵ واحد نوسازی شده مسکن در استان افتتاح و به بهربرداری رسید که نشانه از همکاری خوب یک دفتر تسهیلگری با حمایت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و شهرداری شیراز بود.

محمد آئینی با بیان اینکه محله چوگیای شیراز چهره نوساز به خود گرفته و از حالت فرسودگی خارج شده است، گفت: حرکت بسیار ارزشمندی در محله چو‌گیا اتفاق افتاده است شبیه آنچه که محله جولان همدان رخ داده و تمامی محلات فرسوده در سطح کشور با الگو برداری از آن در این مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز