خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون وکلای دادگستری استان:

وکلای قزوین باید به حوزه‌های تخصصی ورود کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۰۱۰

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین گفت: برای اینکه روزآمد باشیم باید متفاوت‌تر از گذشته بیندیشیم، در این حوزه توجه به وکالت‌های تخصصی و کارهای جدید می‌تواند اهمیت دارد، در واقع وکلا باید در حوزه تخصصی ورود کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، بیست و یکمین مراسم تحلیف کارآموزان وکالت ورودی 1400 کانون وکلای دادگستری استان قزوین شامگاه یک‌شنبه با حضور نایب رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری برگزار شد.

محمد نسخه‌چی در این مراسم گفت: تمام تلاش برای این است که کمترین فشار به کارآموزان وارد شده و بهترین دوره کارآموزی را داشته باشند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین با تاکید بر اهمیت اخلاق حرفه‌ای عنوان کرد: مهم‌ترین موضوعی که باید مد نظر قرار گیرد رعایت اخلاق حرفه‌ای است، در متن سوگندنامه هم به آن تاکید شده، اگر اخلاق حرفه‌ای رعایت شود کمترین آسیب به شما خواهد رسید.

وی ادامه داد: اگر وکیلی در اخلاق حرفه‌ای آثار خوبی از خود به جای نگدارد نمی‌تواند موفق باشد.

نسخه‌چی اظهار کرد: در کانون وکلای دادگستری هیچ وقت بی نیاز از مطالعه و دانش نیستیم و  باید در این راستا با برنامه‌ریزی اقدام کرد.

این روزها برای کانون وکالت روزهای خوبی نیست

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین بیان کرد: به‌عنوان وکیل باید طرفین را به صلح و آشتی دعوت کرد، این کار باعث می‌شود نگاه به جامعه وکلا تغییر کند.

وی ادامه داد: معاضدت قضایی و کمک به افراد نیازمند در ارتقای جایگاه اجتماعی وکلا بسیار تاثیرگذار است و در بسیاری از مواقع ثابت شده که وکلا صرفا به دنبال احقاق حق هستنند و به جز این به چیزی نمی‌اندیشند و اگر در مقابل کار خود حقوقی دریافت می‌کنند به این معنی نیست که وکالت به دنبال کسب و کار و سود است.

نسخه‌چی گفت: این روزها برای جامعه وکالت روزهای خوبی نیست و از هر طرف تیری به سمت جامعه وکالت رها می‌شود که موثر می‌شود، هیات مدیره‌ها باید با تمام توان در مقابل این مسایل ایستادگی کنند، زمانی هیات مدیره می‌تواند قوی باشد که پشتوانه و همدلی داشته باشد و از این رو به اتحاد و همدلی نیاز داریم.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز