خبرگزاری کار ایران

مدیر منابع آب شهرستان بهار:

صرفه جویی 820 هزار متر مکعبی آب با انسداد 49 حلقه چاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۹۴۱

مدیر منابع آب شهرستان بهار گفت: با انسداد 49 حلقه چاه غیر مجاز در سال جاری، بیش از 820 هزار متر مکعب در مصرف آب زیرزمینی صرفه جویی شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد رضا شکوهی گفت: از ابتدایی سال جاری تا کنون 49 حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان بهار مسدود شده، که بیش از 827 هزار متر مکعب در مصرف آب زیرزمینی صرفه جویی شده است.

شکوهی با بیان اینکه عمق انسداد چاهای غیر مجاز مسدود شده در سال جاری 740 متر است، افزود: از ابتدای برنامه انسداد چاه های غیر مجاز در پروژه تعادل بخشی 671 حلقه چاه غیر مجاز مسدود شده که با انسداد این تعداد چاه بیش از 16 میلیون 300 هزار متر مکعب در مصرف آب زیرزمینی در این شهرستان صرفه جویی شده است.

وی تاکید کرد: برنامه اصلاح و تعدیل چاه های مجاز شهرستان در حال اجراست و در سال جاری 84 حلقه از چاه های مجاز این شهرستان نیز اصلاح و تعدیل شده است.

شکوهی از نصب 81 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز شهرستان در سال جاری یاد کرد و افزود : تاکنون 740 حلقه چاه مجاز در این شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شده است و این عدد تا پایان سال طبق برنامه ریزی های انجام شده به تعداد 193 خواهد رسید.

وی همچنین از لایروبی حریم و بستر رودخانه قوری چای به میزان 3000 متر یاد کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان انجام شده است .

شکوهی افزود: با تلاش های شبانه روزی نیروهای گشت و بازرسی در این شهرستان از حفر 8 حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان جلوگیری شده و تعداد 6 مورد از انواع دستگاه و ادوات حفاری غیر مجاز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز