خبرگزاری کار ایران

بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال برای ایمنی راه‌های کردستان هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۶۷۷

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نیمه نخست امسال برای ایمنی و حریم راه‌های استان هزینه شد.

به گزارش ایلنا، صلاح الدین محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: بر این اساس در این بازه زمانی ۲ هزار و ۳۵۰ کیلومتر خط کشی سرد در محورهای استان انجام شد و در ۵۱ مقطع نیز ایمن سازی اضطراری راه‌ها صورت گرفت.

وی با اشاره به لزوم استفاده از تابلوهای ایمنی و اطلاعاتی راه‌ها جهت سهولت تردد، گفت: بیش از ۹ هزار تابلو علائم ایمنی راه‌ها در نیمه نخست امسال در سطح جاده‌های استان نصب، تعمیر و نظافت شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان، اضافه کرد: همچنین در همین مدت بیش از هزار و ۸۹۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی در سطح جاده‌های استان احداث، تعمیر و نظافت شد.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه حریم و ایمنی راه اشاره کرد و گفت: اجرای روشنایی نقطه‌ای در ۶ تقاطع همسطح، نگهداری روشنایی راه به طول ۴۵ کیلومتر، ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه‌ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ‌های موجود به طول ۱۱ کیلومتر از جمله این اقدامات است.

جاده‌های استان کردستان دارای ۶۶ نقطه حادثه خیز است که ۲۷ مورد آن پر تصادف و ۳۴ نقطه دارای تصادف و چهار نقطه هم نیازمند اصلاح است که رفع مشکلات ۳۲ مورد آن در دست مطالعه است.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر است که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز