خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام ۲۹ داوطلب نمایندگی مجلس از استان سمنان در روز سوم نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۹۹

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: نام‌نویسی ۲۹ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان در سومین روز ثبت‌نام، نهایی شد و درمجموع به ۴۳ نفر رسید.

به گزارش ایلنا، حسین شجاعی افزود: این شمار داوطلب نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح تا ساعت ۱۸ روز گذشته (شنبه) با مراجعه به درگاه اینترنتی مربوطه نام‌نویسی خود را نهایی کردند.

وی ادامه داد: متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان سمنان از بیست و هفتم مهرماه به مدت هفت روز تا سوم آبان ماه فرصت دارند نام‌نویسی خود را نهایی کنند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان بیان کرد: یک نفر از پیش‌ثبت‌نام‌کنندگان این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی خانم و ۲۸ نفر مرد هستند.

شجاعی افزود: ثبت‌نام کنندگان متقاضی داوطلبی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی از استان سمنان بر اساس مدرک تحصیلی یک نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، ۲۱ نفر کارشناسی ارشد، ۶ نفر دکتری و یک نفر مدرک حوزی هستند.

وی اضافه کرد: تعداد ثبت متقاضیان بر حسب حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه ۹ نفر، برای شاهرود و میامی ۹ نفر، برای دامغان چهار نفر و برای گرمسار و آرادان هفت نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز