خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون املاک شورای شهر قزوین:

ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین به اهتمام جدی مسئولین استانی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۰۰

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای شهر قزوین گفت: باید برای ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین تصمیمات جدی و عملیاتی از سوی مدیران استانی و شهری اخذ شود.

به گزارش ایلنا، حسین صلح‌جو، در جلسه علنی شورای شهر قزوین گفت: از شورای چهارم موضوع ساماندهی ورودی‌های شهر مطرح شده و هربار دستخوش تغییراتی در طرح می‌شود در حالی که باید برای بهبود سیما و منظر شهری و جذب گردشگر این موضوع مهم را به سرانجام برسانیم. 

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای شهر قزوین افزود: در کلان‌شهرهای کشور مانند تبریز، با خرد جمعی و اهتمام جدی مسئولین طرح‌های بزرگی اجرایی می‌شود و در حقیقت مانعی برای کارها وجود ندارد؛ لذا باید این مسیر در شهر قزوین نیز پیش گرفته شود.

وی عنوان کرد: باید بتوانیم در مدت عمر خدمت‌گزاری به شهروندان پروژه‌های خوب و ماندگاری را اجرا کنیم که زمانی بگوییم این پروژه‌ها در دوران خدمت ما ایجاد شده است. 

این عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: پیشرفت، آبادانی و ارتقای سطح خدمات به مردم در گرو وحدت، یکدلی و یکپارچگی قلبی خادمان مردم است و امیدوارم شاهد تحقق این مهم در این دولت انقلابی نیز باشیم. 

وی محور بلوار آیت‌الله خامنه‌ای را به عنوان شاخص‌ترین ورودی شهر قزوین دانست و گفت: ضرورت دارد تا این محور ساماندهی و از وضعیت فعلی خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز