خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد؛

ساخت پل جدید سیبلی ظرف ۳ ماه / نصب یک دستگاه پل موقت در کانرود آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۸۶۱

فرماندار آستارا گفت: بعد از حادثه سیل اخیر آستارا و تخریب پل چمن محله کانرود این شهرستان و به منظور برقراری تردد، یک دستگاه پل موقت در منطقه فوق نصب و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از آستارا، بعد از حادثه سیل اخیر آستارا و تخریب پل چمن محله کانرود این شهرستان و به منظور برقراری تردد، یک دستگاه پل موقت در منطقه فوق نصب و به بهره برداری رسید.

پل خرپایی موقت که در حاشیه پل آسیب دیده نصب شده، دو قطعه ۶ متری و یک قطعه ۹ متری و جمعا طول ۲۱.۵ متر را داراست که با هدف عبور و مرور افراد محلی و روستانشینان و کاهش حجم ترافیک در محور آستارا به تالش توسط اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مرزی بندر آستارا نصب شد و به بهره برداری رسید.

حمل و جابجایی این پل موقت خرپایی در راستای اقدامات بازسازی بعد از سیل اخیر آستارا انجام شده و سه دستگاه تریلی کمرشکن عملیاتی و دو دستگاه جرثقیل ۵۰ تنی و ۲۰ تنی و دو دستگاه لودر و بیل مکانیکی در جریان نصب این پل موقت خرپایی فعال بودند.

محمدرضا شهاب‌زاده، فرماندار آستارا در همین رابطه با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی بعد از حادثه سیل اخیر آستارا با دستور استاندار گیلان و به منظور برقراری تردد در مناطق و پل‌های آسیب دیده آغاز شده است، اظهار کرد: تمام تلاش مسئولان شهرستان این است که مناطق آسیب دیده از سیل اخیر هر چه سریع‌تر بازسازی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز