خبرگزاری کار ایران

ثبت 15 رویداد مهم استان اردبیل در فهرست رویدادهای کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۹۹۴

معاون گردشگری استان اردبیل از ثبت رسمی 15 رویداد مهم استان در فهرست رویدادهای ملی وزارت میراث‌فرهنگی و دریافت مجوز برگزاری این رویدادها خبر داد.

به گزارش ایلنا، یحیی نجارقابل گفت: 15 رویداد مهم استان اردبیل در فهرست رویدادهای ملی وزارت میراث‌فرهنگی ثبت و مجوز برگزاری این رویدادها صادر شد.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: رویدادها و جشنواره‌های متنوعی در استان وجود دارد که نقش قابل توجهی در انعکاس قابلیت‌ها و آداب و رسوم استان دارد و ثبت این رویدادها نقطه عطفی در توسعه برنامه‌های بازاریابی و ارتقا برند استان تلقی می‌شود.

وی تاکید کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر، جشنواره نان و برکت، جشنواره زمستان بیدار و جشنواره سیب و انگور برای شهرستان مشگین شهر و جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان برای شهرستان بیله‌سوار، جشنواره آش و غذاهای سنتی و آیین ملی چشمه باشی با نام جشنواره نو اوستی برای شهرستان نیر به ثبت رسیده‌اند.

نجارقابل ادامه داد: همچنین جشنواره چومچه خاتون و جشنواره هیوا برای شهرستان کوثر، جشنواره الله لاما برای شهرستان گرمی و جشنواره عسل سبلان و جشنواره گیلاس برای شهرستان اردبیل و جشنواره گل‌های بابونه برای شهرستان نمین ثبت رسمی شده و دو رویداد دیگر نیز در حال بررسی ارزیابان وزارت میراث‌فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز