خبرگزاری کار ایران

احداث پنجمین توقف‌گاه خودروهای سنگین در محدوده میامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۰۹۳

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد از احداث توقفگاه خودروهای سنگین میامی با وسعت ۴.۲ هکتار خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید جعفر شمس در این خصوص گفت: با توجه به افزایش ناوگان باری، یکی از نیازهای ضروری مشهد توسعه زیرساخت‌های جدید توقفگاهی است که مدیریت شهری دراین خصوص تأکید ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به وجود ۴ توقفگاه باری در نقاط مختلف مشهد افزود: طبق مطالعات انجام‌شده، نیاز کلان‌شهر مشهد بیش از این تعداد است و بر همین اساس پروژه توقفگاهی جدید در بلوار میامی با وسعت ۴۲هزارمترمربع در دست احداث است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد، بابیان اینکه نقطه قوت توقفگاه جدید توجه به مسائل محیط زیستی و دسترسی مطلوب آن است اظهار کرد: ساماندهی ناوگان باری در منطقه مذکور که ازجمله مکان‌های پرتردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین است از اهمیت ویژه‌ای برای شهر و مدیریت شهری برخوردار است.

شمس اضافه کرد: فاز اول این توقفگاه فضای پارک خودروهای نیمه سنگین و سنگین است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و در ادامه کاربری‌های دیگری نیز برای این توقفگاه پیش‌بینی‌شده که در فازهای بعدی ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های مختلف مهم و راه گشا است ادامه داد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد آمادگی دارد به مالکینی که در محدوده شهری زمین بلااستفاده با وسعت بالای ۲ هکتار و دسترسی مناسب دارند کمک کند تا بتوانند توقفگاه خودروهای باری احداث کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز