خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام در مرز مهران خبرداد؛

انتقال زائران با بیش از ۱۲هزار اتوبوس تا کنون

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۷۶۱

استاندار ایلام گفت: تاکنون بیش از ۱۲ هزار اتوبوس، زائران را به شهرهای محل سکونت خود انتقال دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حسن بهرام شامگاه پنج شنبه در مرز بین المللی مهران گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جمعیتی افزون بر ۳۶۰ هزار نفر از زوار را با ناوگان حمل و نقل عمومی به شهرهای مبدا  انتقال دادند.

وی افزود: بیش از ۶۰ درصد زائران اربعین  با وسیله نقلیه شخصی به مرز مهران مراجعه کرده‌اند.

استاندار ایلام اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تا امروز یک‌ میلیون و ۹۵۴ نفر از مرز مهران خارج و یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر نیز از طریق این مرز وارد کشور شده‌اند.

رئیس ستاد اربعین ایلام گفت: تاکنون بیش از سه میلیون و ۵۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کرده‌اند، با احتساب ورود و خروج، ۱۵۵ هزار نفر از زوار هم‌اکنون در عراق هستند و افزون بر ۱۵۰ هزار زائر نیز سرریز از مرزهای پنج گانه به این میزان ورود از مرز مهران  تردد می.کنند.

وی تاکید کرد: برای جابه‌جایی و انتقال این تعداد زوار به شهرهای مبدا ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز است و رایزنی‌های لازم در این خصوص با مقامات کشوری انجام شده است که هرچه سریعتر این تعداد اتوبوس به مرز مهران اعزام شود.

بهرام نیا افزود: برای کاهش بار ترافیک در پایانه برکت ۴۰۰ نفر از زوار به فرودگاه ایلام برای جابه‌جایی با هواپیمای ۳۳۰ منتقل شده اند.

وی تصریح داشت: از تعداد ۷۰۰ دستگاه ناوگان درون شهری ۲۰۰ دستگاه تاکنون در اختیار زائران قرار گرفته و تا امشب نیز ۲۵۰ دستگاه دیگر در اختیار سازمان راهداری قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز