خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اورژانس فارس اعلام کرد؛

خدمت رسانی اورژانس فارس به ۸۵۶ زائر اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۷۲۳

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از امدادرسانی امدادگران اورژانس ۱۱۵ فارس به ۸۵۶ زائر حسینی، در مدت ۱۲ روز گذشته در مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد مرادیان گفت: از روز سی ام مرداد تا کنون، چهار گروه عملیاتی اورژانس ۱۱۵ فارس، برای پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی به مرزهای کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دو گروه از تکنسین های اورژانس ۱۱۵ فارس در مرز شلمچه در استان خوزستان و دو گروه نیز در مرز مهران در استان ایلام مستقر شده اند، افزود: تا کنون و در مدت ۱۲ روز استقرار شبانه روزی، امداد رسانی به ۸۵۶ زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با تلاش امدادگران اورژانس فارس صورت پذیرفته است.

رئیس مرکز اورژانس فارس با اشاره به حضور امدادگران این مرکز در ۴۶ مأموریت اعزام به مراکز درمانی که ۱۳ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، ادامه داد: ۸۱۰ مورد از خدمت رسانی به زائران حسینی نیز به صورت درمان در محل انجام شده که ۱۲۲ مورد، مربوط به گرمازدگی بوده است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حال حاضر ۲۴ امدادگر اورژانس فارس، به همراه یک کارشناس فناوری اطلاعات و یک کارشناس تجهیزات پزشکی؛ با کمک چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، در کنار دیگر تلاشگران اورژانس کشور در حال خدمت رسانی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در مرزهای کشور هستند و تا پایان مراسم همراه با زائران آن حضرت خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز