خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور در مرز مهران:

مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۴۰۶

زیرساخت‌های اربعین به‌سرعت تکمیل شد

معاون اول رئیس جمهور گفت: مهران مرز اصلی تردد زوار عتبات عالیات و پیشران اربعین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، محمد مخبر در نشستی که با محوریت اربعین در پایانه مرزی مهران برگزار شد، با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در مرز مهران و زیرساخت‌های اربعین استان ایلام، گفت: امروز با حضور در پایانه مرزی مرزی با زوار گفت‌وگو کردیم که مترددین از میزان خدمات‌دهی و زیرساخت‌ها رضایت داشتند.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر تقویت مواکب برای ارایه بهترین خدمات به زوار عتبات عالیات در روز اربعین و چندین روز پس از اربعین، بیان داشت: مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند. با عنایت ابا عبدالله الحسین(ع) و تلاش اعضای ستاد اربعین و متولیان امر، زیرساخت‌های اربعین به‌ سرعت تکمیل شد.

مخبر اضافه کرد: زیرساخت‌های آن سوی مرز نیز به خوبی فراهم شد و مردم عراق نهایت همکاری را داشتند، همچنین معطلی در گیت‌های این کشور که سالهای گذشته وجود داشت، امسال به چند ثانیه رسیده است.

وی تصریح کرد: امروز بازدیدی از مرزهای خوزستان، مهران و آن سوی مرز یعنی طرف عراقی داشتیم که بازدید‌ها نشان از برطرف شدن بسیاری از مشکلات گذشته را می‌دهد.

وی افزود: مردم امسال از امکانات رضایت داشتند، رسانه‌ها از جمله رسانه ملی نقش مهمی در مدیریت سفر زوار اربعین امسال داشتند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز