خبرگزاری کار ایران

مدیرکل درمان مستقیم تامین اجتماعی کشور:

هزینه بستری بیمه شدگان تامین اجتماعی باید به صفر برسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۴۱۱

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: باید به گونه‌ای خدمت رسانی کنیم تا بیمه شده ما هیچ هزینه‌ای برای بستری خود نپردازد و رنج تامین هزینه درمان نداشته باشد و در این راستا با جذب پزشکان متعهد باید در خدمت رسانی درمانی کوشا باشید.

به گزارش ایلنا، مهدی ناقوسی در مراسم  تودیع و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: شمس الدینی حدود یک سال و نیم مدیرکل بودند و تلاش کردند برخی ساختارها را بهبود بخشند و ‌کارها با همدلی خوبی پیش رفت اما باید دانست آمدن و رفتن در مدیریت‌ها طبیعی است و چه خوب است که از همان روز اول به فکر جانشین باشیم تا خدمت رسانی متوقف نشود.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور بیان کرد: مدیرکل جدید (شیخ بگلو) هم درمان را می‌شناسد و هم مقبولیت دارد و امیدواریم منشا کارهای مهمی در بخش درمان شوند.

ناقوسی تصریح کرد: برای ساخت درمانگاه در استان قزوین بودجه لازم را تامین می‌کنیم تا نیازها برطرف شود.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی یادآورشد: در حال حاضر ۴۰۰ مرکز درمانی داریم که در آن‌ها خدمات رایگان به بیمه شدگان ارائه می‌شود و بابت خدمات رایگان خود هیچ منتی نداریم زیرا کسانی که ۴۰ سال حق بیمه داده‌اند باید امروز بی منت خدمات بگیرند.

این مسئول بیان کرد: وقتی مدیری جابجا می‌شود باید تلاش کند شاخص‌ها تقویت شود و به نظر می‌رسد هنوز باید در کمیسیون‌ها بیشتر کار شود و نظام ارجاع در استان نیازمند توجه بیشتری است.

ناقوسی گفت: در این استان ۸ مرکز درمانگاهی و سرپایی و 2 بیمارستان دارید اما نیازمند تلاش بیشتر هستید تا خدمات بهتری به مردم داده شود لذا هرجا لازم بود ما کمک می‌کنیم تا طرح‌های درمانی شما بسرعت اجرا شود.

در ادامه ضمن تشکر از شمس‌الدینی مدیرکل سابق، اورنگ شیخ بگلو به عنوان مدیرکل جدید درمان تامین اجتماعی استان قزوین منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز