خبرگزاری کار ایران

فرماندار مهران:

مرز تجاری مهران از امروز تعطیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۴۸۳

فرماندار مهران از تعطیلی فعالیت‌های تجاری مرزی این شهرستان از امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، علی عباس شفیعی گفت: درب‌های خروج در مرز مهران به طرف مرز زرباطیه عراق از ۲ درب به پنج درب افزایش یافته است و بر این اساس مشکلی در تردد زوار برای ورود به کشور عراق در آن طرف مرز هم نخواهیم داشت.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با طرف عراقی، بخش کنترل گذرنامه مرز زرباطیه از سریال خوان به بارکدخوان تغییر یافته و بر این اساس کنترل گذرنامه‌ها در آن سوی مرز به زیر ۱۰ ثاینه کاهش خواهد یافت.

شفیعی تصریح کرد: همانطور که معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام نیز اعلام کرد اتباع خارجی برای سفر به کشور عراق بایستی به مرز چذابه مراجعه کنند و از مراجعه به مرز مهران خودداری کنند چرا که کشور عراق از مرز مهران پذیران آنان نخواهد بود.

فرماندار مهران اظهار داشت: از دوشنبه هم بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان همه فعالیت‌های تجازی از مرز مهران تا ۲۰ شهریورماه تعطیل و ممنوع خواهد بود.

وی تاکید کرد: تا ساعت ۱۰ شب یکشنبه ۲۹ مردادماه نیز ۴۹ هزار و ۷۰۰ نفر از مرز مهران و پایانه مرزی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای زیارت عتبات عالیات تردد داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز