خبرگزاری کار ایران

شهرستان قصرقند ۹ ماه سال از تعرفه گرمسیری برق بهره‌مند است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۱۵۴

شرکت توانیر اعلام کرد: شهرستان قصرقند ۹ ماه سال از تعرفه گرمسیری برق بهره‌مند است.

به گزارش ایلنا، شرکت توانیر در پی انتشار مطلبی با عنوان «هزینه برق قصرقند باید با تعرفه گرمسیری قیمت‌گذاری شود/ هزینه‌های سرسام‌آور برق امان مردم را بریده است» که در مورخ ۲۱ مرداد خبرگزاری ایلنا درج شد جوابیه‌ای، ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است:

مدیر دفتر وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان قصرقند ۶ ماه سال از تعرفه گرمسیری نوع یک (ارزانترین تعرفه برق کشور) و سه ماه سال از تعرفه گرمسیری نوع سه بهره مند است.

سعید مستان اظهار داشت: تعرفه برق در کل کشور به صورت عادی و گرمسیری یک تا چهار تقسیم بندی می شود که با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی، نوع تعرفه هر منطقه مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی شهرستان های استان از تعرفه یک تا چهار در بیشتر ماه‌های گرم سال بهره‌مند هستند، گفت: شهرستانهای چابهار، کنارک، دشتیاری، نگور، راسک، سرباز، نیکشهر، قصرقند، فنوج، بنت، اسپکه، ایرانشهر، بمپور، دلگان، بزمان، زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز از جمله مناطق استان هستند که حدود ۶ تا ۸ ماه از سال مصرف برق مشترکان آن براساس تعرفه یک گرمسیری که ارزان ترین نوع تعرفه برق کشور است، محاسبه می شود.

مدیر دفتر وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۵۶ درصد مشترکان شهرستان قصرقند خوش مصرف هستند، گفت: طی اجرای طرح پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف برق، ۳ هزار و ۳۵۲ صورتحساب این شهرستان مشمول پاداش شدند.

وی با بیان اینکه پاداش تعلق گرفته به این تعداد مشترک چهار میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال بوده است، خاطر نشان کرد: یکی از مشترکان برق این شهرستان ۱۳ میلیون ریال پاداش مدیریت مصرف برق دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز