خبرگزاری کار ایران

فرماندار روشکان خبر داد؛

تخصیص 92 میلیارد تومان برای توسعه شرکت‌های تعاونی رومشکان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۷۰

فرماندار رومشکان از تخصیص 92 میلیارد تومان برای توسعه شرکت‌های تعاونی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت اله نصیری پور در جلسه کمیته اعتباری طرح‌های تعاونی رومشکان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد ضمن تشکر از نگاه ویژه وزارت کار و انتخاب رومشکان به عنوان پایلوت طرح‌های تعاونی اظهار داشت: فرصت خوبی برای اشتغال و توسعه شرکت‌های تعاونی در شهرستان ایجاد شده است که ما باید از این فرصت استفاده کنیم اما در این بین مشکلاتی نیز وجود دارد و انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های مربوطه، این مشکلات مرتفع شود.

وی با اشاره به تخصیص 92 میلیارد تومان برای توسعه شرکت‌های تعاونی شهرستان اظهار داشت: موانع و مشکلات موجود برای جذب تسهیلات گاهاً باعث دل سرد شدن تعاونی داران می‌شود و از بانک توسعه انتظار داریم شرایطی فراهم آورد تا تسهیلات اختصاص یافته در کوتاه‌ترین زمان به متقاضیان پرداخت شود.

فرماندار رومشکان همچنین تصریح کرد: برای شروع و تجهیز شهرک‌های صنعتی رومشکان اعتبار خوبی اختصاص یافته است و ما از مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان می‌خواهیم از فرصت و بودجه تخصیص یافته استفاده کنند و برای تجهیز شهرک، پای کار باشند و میدانی مشکلات را مرتفع کنند.

در ابتدای این جلسه تعاون گران و متقاضیان دریافت تسهیلات به بیان مشکلات خود پرداختند و موانع و مشکلات طرح‌ها بررسی و مرتفع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز