خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

انتظار زوج‌های آذربایجان غربی در صف دریافت وام ازدواج

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۳۱۶

دولت در سالیان گذشته برای حمایت و تسهیل ازدواج جوانان وام‌های تحت عنوان وام ازدواج برای زوج‌های جوان در نظر گرفته است که پرداخت این وام‌ها با پروسه‌های طولانی همراه است.

به گزارش ایلنا، دولت در راستای حمایت و تسهیل ازدواج جوانان وام‌های را تحت عنوان وام ازدواج در نظر گرفته است که جوانان با ثبت نام در سامانه مورد نظر و انتخاب بانک می‌توانند با مراجعه به بانک و افتتاح حساب اقدام به دریافت وام ازدواج کنند.

ولی از یک سال گذشته بیشتر زوج‌هایی که به بانک‌ها مراجعه کرده‌اند با جمله جلوی وام‌ها بسته است و اعتبار کافی وجود ندارد مواجه شدند.

بیشتر زوج‌ها معتقدند برای دریافت وام از خوان معرفی ضامن گذشته و با خوان کمبود اعتبار مواجه شده‌اند به طوریکه بیشتر مشتریان دریافت وام ازدواج در آذربایجان غربی بیش از یک سال است که در نوبت دریافت وام هستند.

انتظار بیش از ۹ هزار زوج در صف دریافت واج ازدواج 

محمد سپهری،  معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان  آذربایجان غربی  در این رابطه به خبرنگار ایلنا، گفت: در سال گذشته در مجموع ۴۵ هزار و ۱۰۶ مورد وام ازدواج به زوجین در استان اعطا شد که ۳ هزار و ۶۰۱ مورد در اسفند ماه پرداخت شد.

وی تصریح کرد: مبلغ وام اعطایی در سال گذشته بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال بود.

سپهری با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۴ هزار و ۹۰۸ زوج در استان متقاضی وام ازدواج بودند، اظهار کرد: طبق آخرین آمار که مربوط به پایان اسفند سال گذشته است تعداد متقاضیان در صف انتظار وام ازدواج در استان ۹ هزار و ۸۰۲ نفر است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی یاد آور شد: تا پایان سال گذشته ۸۲ درصد از متقاضیان وام ازدواج، وام خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/
بیتا اختیاری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز