خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی:

پلمپ نمایشگاه اقدامی شتاب زده بود / بازدید کنندگان همان مردم عادی خیابان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۱۲۵

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: ما در نمایشگاه فعالیت‌های متعدد فرهنگی انجام دادیم اما فعالیت‌های مثبت دیده نمی‌شود و موضوعات منفی بزرگ نمایی می‌شود.

احمد خورگامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره پلمب نمایشگاه بین المللی استان گفت: پلمب نمایشگاه هم‌اکنون درحال انجام شدن است؛ اما برخی از بس ذوق این کار را داشتند، یک ساعت قبل از پلمب و حضور نیروهای اماکن با ذوق زدگی خبر را منتشر کردند که جای تامل دارد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین ادامه داد: ما در نمایشگاه فعالیت‌های متعدد فرهنگی انجام دادیم اما فعالیت‌های مثبت دیده نمی‌شود و موضوعات منفی بزرگ نمایی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مردمی که در نمایشگاه حاضر می‌شوند همان مردمی هستند که در خیابان‌ها و سایر مجتمع‌ها و مراکز تجاری حاضر می‌شوند، من در نمایشگاه با چه امتیازی می‌توانم به آن‌ها بگویم جور دیگری باشند.

وی بیان کرد: از طرف غرفه داران اتفاقی رخ نداده و چند ثانیه در یکی از غرفه‌ها کشف حجاب بوده که در فیلم منتشر شده از آن مسئولین نمایشگاه درحال تذکر به آن‌ها هستند.

خورگامی خاطرنشان کرد: این اقدام شتاب زده بود و باید درنظر داشت که در مورد عفاف و حجاب این نوع برخوردها ممکن است به نتیجه عکس منجر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز