خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

تصمیم ماندن سعید دقیقی به عهده مدیران باشگاه شمس آذر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۷۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تصمیم‌گیری درباره ادامه همکاری با سعید دقیقی به عنوان سرمربی شمس آذر با مدیران باشگاه است و امیدواریم تصمیم منطقی اتخاذ شود تا شاهد موفقیت تیم شمس آذر در لیگ برتر هم باشیم.

عباس علایی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: در‌باره ادامه فعالیت سعید دقیقی به عنوان سرمربی تیم شمس آذر در رقابت های لیگ برتر گفت: اخیرا نشستی با حضور مدیرعامل و مسئولان باشگاه با سرمربی این تیم انجام شده که از نتایج آن اطلاعی ندارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: امیدواریم با تصمیم اصولی مدیران باشگاه و تعیین به موقع سرمربی و حمایت هواداران شاهد تیمی منسجم و قدرتمند مانند فصل گذشته در لیگ برتر باشیم و قزوین بتواند تجربه و شایستگی خود را در تیم داری نیز نشان دهد.

وی عنوان کرد: فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور قوی‌تر در لیگ برتر ضرورت دارد و در این راستا در تلاش هستیم تا علاوه بر تقویت ورزشگاه، سایر موارد لازم ارتقا پیدا کند.

این مسئول تاکید کرد: ورود به لیگ برتر ضمن معرفی استان، زمینه حضور هواداران را در استان فراهم می‌کند که نتایج مثبتی را برای استان به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: ادامه مسیر به همراهی و همکاری نهادهای مختلف نیاز دارد و لازم است علاوه بر باشگاه و ورزش و جوانان سایر ارگان‌ها هم برای تقویت تیم همراهی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز