خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اردوگاه یانس آباد ظرفیت خوبی برای استان قزوین ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۱۴۹

استاندار قزوین گفت: اردوگاه شهیدبابایی یانس آباد یکی از اردوگاه‌هایی است که با توجه به موقعیت خوب جغرافیایی و مساحت کافی برای توسعه و ایجاد امکانات زیرساختی، ظرفیت خوبی را برای استان ایجاد کرده است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در حاشیه بازدید از اردوگاه تربیتی شهید بابایی یانس آباد اظهار کرد: یکی از الزامات پرورشی برای دانش‌آموزان و سایر جوامع هدف که می‌تواند به عنوان ابزاری برای تسهیل فرآیند آموزشی نیز مورد استفاده قرار گیرد، موضوع راه‌اندازی اردوگاه‌ها است.

استاندار قزوین افزود: تلاش می‌شود با تخصیص منابع مناسب و تغییر در کارکردها، از اردوگاه شهید بابایی یانس آباد در مسیر آموزش، پرورش و تبیین به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته به دلیل عدم توجه به تأمین برخی از زیرساخت‌ها و آسیب‌دیدگی امکانات این اردوگاه از کاربری خود فاصله گرفته است، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین توسعه و تجهیز این اردوگاه مورد تأکید قرار گرفت و منابعی در نظر گرفته شد که تلاش می‌شود با تخصیص منابع مناسب و تغییر در کارکردهای این مجموعه از این اردوگاه در مسیر آموزش، پرورش و تبیین به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز