خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

1058 نفر در استان مرکزی وام مشاغل خانگی دریافت کردند / افزایش 102 درصدی افراد معرفی شده برای دریافت وام مشاغل خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۰۶۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: سال گذشته 1191 نفر برای دریافت 709 میلیارد ریال وام مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شدند که این تعداد، با افزایش 102 درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید امیدی افزود: از مجموع افراد معرفی شده به بانک‌های عامل، 1058 نفر موفق به دریافت 639 میلیارد ریال شدند که این تعداد، 92 درصد از برنامه هدفگذاری شده در سال گذشته بود.

وی ادامه داد: بیشترین میزان پرداخت وام مشاغل خانگی این استان در سال گذشته با 112 درصد رشد، مربوط به شهرستان خنداب بود. سهمیه پیش‌بینی شده این شهرستان 60 نفر بود اما 126 نفر به مبلغ 67 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی و تمامی افراد معرفی شده موفق به دریافت این وام شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: برنامه هدفگذاری شده مشاغل خانگی شهرستان اراک نیز با تحقق 96 درصدی همراه بود و در این شهرستان نیز از 282 نفر معرفی شده به بانک‌های عامل، 255 نفر موفق به دریافت 192 میلیارد ریال شدند.

امیدی با بیان اینکه استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 480 هزار نفر جمعیت است، تصریح کرد: امید است در سال جدید نیز منابع مالی خوبی در خصوص قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی این استان از محل اعتبارات سال 1402، اختصاص یابد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز