خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا بررسی شد؛

حواشی حضور رسول خادم و پرویز پرستویی در قزوین از تایید تا تکذیب

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۳۹۳

برادر شهید مدافع حرم حجت اسدی گفت: در شب یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید حجت اسدی، رسول خادم و پرویز پرستویی در قزوین بودند، بستن در به روی آن‌ها به این معنا نبود که تا پشت در بیایند مانع حضورشان شوند؛ اما همین که مسئولان استان گفتند حضور آن‌ها به صلاح نیست خود نوعی در بستن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، موضوع بسته شدن درهای یکی از زورخانه‌های قزوین "زورخانه سید کریم مومنی معروف به زورخانه شهدا" به روی رسول خادم و پرویز پرستویی در مراسم یادبود یکی از شهدای مدافع حرم و سالروز شهادت سردار سلیمانی برای اولین بار در صفحه اینستاگرامی "رضا لایق" مربی و کشتی‌گیر تیم ملی کشتی آزاد و دبیر سابق فدراسیون کشتی ایران منتشر شد و بعد از آن رسانه‌های مختلف در فضای مجازی به بازنشر آن پرداختند و در نهایت فرمانداری، روابط عمومی استانداری قزوین و اداره کل ورزش و جوانان تکذیبیه این خبر را منتشر کردند.

برای اطلاع از جزئیات این اتفاق با "جواد اسدی" برادر شهید مدافع حرم حجت اسدی که از رسول خادم برای حضور در این مراسم دعوت کرده بود گفت‌وگو کردیم.

جواد اسدی در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: نیت ما ورزش کردن بوده و نه چیز دیگری و قرار نبود کسی پشت تریبون صحبت کند تا اتفاق خاصی رخ بدهد؛ با همین هدف پیش از این هم از رسول خادم دعوت کرده بودیم که امکان حضور نداشت تا اینکه برای مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و یادبود برادرم شهید حجت اسدی برگزار شد، مجدد از او دعوت کردم.

وی ادامه داد: خودم هم اهل ورزش هستم و خیلی دوست داشتم در یک فرصت با رسول خادم که در مواقع مختلف برای کشور زحمت کشیده ورزش کنم، با رضا لایق تماس گرفتم و فرصت فراهم شد و همه چیز را مهیا کردیم؛ اما متاسفانه این موضوع با واکنش مسئولان شهرستان قزوین مواجه شد تا جایی که به فرمانداری قزوین رفتم و با دفتردار فرماندار صحبت کردم.

برادر شهید مدافع حرم ادامه داد: رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به من زنگ زد و گفت باید باشگاه را تعطیل کنید، من گفتم چرا؟ گفت از فرمانداری گفته‌اند.

این باستانی کار عنوان کرد: در فرمانداری به من گفته شد که صلاح نیست رسول خادم و پرویز پرستویی در این مراسم باشند، بعد از آن شخصاً با فرماندار هم صحبت کردم و در نهایت ماجرا را به رضا لایق گفتم که اعلام کردند حضور پیدا نمی‌کنیم.

اسدی ادامه داد: واکنش‌های مختلفی نسبت به این دعوت صورت گرفت و حتی تا ساعت پنج بعدازظهر همان روز درهای زورخانه بسته بود و به مدیر باشگاه گفتند که مراسم را نگیرید، گفتیم ما مهمان دعوت کردیم و وجهه خوبی ندارد.

وی بیان کرد: آن شب رسول خادم و پرویز پرستویی در استان قزوین بودند، اما باتوجه به واکنش‌هایی که ایجاد شده بود، اعلام کردند که دوست ندارند برای باشگاه مسئله‌ای ایجاد شود؛ در واقع رسول خادم و پرویز پرستویی صلاح مملکت را به حضور در یک مراسم ترجیح دادند و به همین دلیل در زورخانه حضور پیدا نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز