خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۳ تبریز خبرداد؛

مناطق کم‌برخوردار منطقه ۳ تبریز در اولویت بودجه سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۶۲

شهردار منطقه ۳ تبریز از نهایی شدن کلیات بودجه سال آینده این منطقه خبر داد و گفت: در بودجه سال آینده شهرداری منطقه ۳ به محلات کم برخوردار نگاه ویژه‌ای داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اکبر پورخردمند گفت: کلیات بودجه سال آینده این شهرداری نهایی و توزیع متوازن و همچنین توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و بحث فضای سبز از محورهای اصلی آن است.

وی افزود: محور اصلی بودجه سال  آینده  این منطقه توزیع متوازن، توجه به مقوله فضای سبز و حوزه فرهنگ است و همچنین سعی شده تا مناطق کم‌برخوردار با پیش‌بینی راهکارهای اصولی ارتقا یابند.

پورخردمند، عدالت محوری و توسعه یکنواخت را مبنای بودجه سال آینده این منطقه اعلام کرد و ادامه داد: به همین منظور بخش اعظمی از بودجه سال آینده این منطقه به خدمات محله‌ای برای توانمندسازی مناطق کم‌برخوردار اختصاص یافته است.

وی به توسعه فضای سبز در سطح این منطقه اشاره کرد و گفت: احداث چند پارک محله‌ای در محلات حاشیه‌نشین در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده است.

شهردار منطقه ۳ گفت: این فضاهای سبز که در بافت‌های متراکم ایجاد می‌شود برنشاط و تفریح عمومی نقش اساسی خواهد داشت.

وی افزود: در بودجه سال آینده سعی شده بحث‌های زیست‌محیطی، توسعه فضای سبز و اجرای برخی رویکردهای فرهنگی در حوزه آموزش شهروندی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز