خبرگزاری کار ایران

فرماندار سرخس خبر داد؛

ضرب الاجل یک ساله به پیمانکاران قطعه ۴ محور سرخس به مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۹۴۶

فرماندار سرخس از تعیین ضرب الاجل یکساله به پیمانکاران، جهت بهره برداری از قطعه ۴ *الف" و" ب" محور سرخس- مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن نوری‌زاده با اشاره به بازدیدهای  میدانی که با حضور معاون عمرانی و اقتصادی استاندار از قطعه ۴ "الف" و "ب" محور سرخس مشهد صورت گرفته، گفت: از آنجا که مهمترین دغدغه مردم و مسئولان شهرستان، بحث جاده و حوادث ناگواری است که گاهی در محور قدیم و فعلی به علت حجم تردد کامیون های ترانزیت رقم می خورد، تلاش کردیم با همکاری معاونین استاندار، بازدیدی را از محور و شرکتهای مجری طرح داشته و ضرب الاجلی را برای اتمام پروژه تعیین کنیم.

فرماندار سرخس با بیان اینکه کل اعتبار قطعه "۴ الف" تا کنون پرداخت شده افزود: با توجه به تامین کل اعتبارات پروژه، مجری قطعه ۴ الف متعهد است ظرف یک هفته کلیه ادوات و ماشین آلات خود را در محل کارگاه مجددا مستقر وفعالیت کاری را در سه شیفت کاری آغاز کند. در همین راستا فرمانداری بعنوان ناظر بصورت هفتگی از میزان پیشرفت پروژه بازدید و گزارشی را تنظیم خواهد کرد.

نوری‌زاده در ادامه اظهار کرد: چنانچه در بررسی های میدانی پروژه که بصورت هفتگی تهیه می‌شود ، پیمانکار امتیازی کسب و به تعهدات عمل نکند مشمول ماده ۴۸ و از این پروژه حذف خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: همانطور که عرض شد پیمانکار موظف است ظرف یکسال قطعه ۴الف را به قطعه ۴ب در محور جدید سرخس مشهد که از گردنه مزداوند تا روستای گنبدلی منتهی می شود آماده بهره برداری و زیر بار ترافیکی قرار دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز