خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن کشور خبر داد:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح هادی روستایی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۲۲۲

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از مناطق روستایی شهرستان خوشاب از اختصاص ١٠٠ میلیارد تومان در راستای اجرای طرح هادی روستایی در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر نیکزاد در این باره اظهار کرد: امسال، ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی، برای اجرای طرحهای هادی روستایی استان، اختصاص یافته است.

وی افزود: مبلغ مورد نظر از محل اعتبارات محرومیت زدایی که در اختیار شورای برنامه ریزی استان است، منظور شده است. ۹ هزار و ۶۴۱ واحد مسکونی روستایی، در شهرستان خوشاب وجود دارد.

نیکزاد با اشاره به لزوم شتاب دادن به اجرای طرحهای هادی روستایی نیز گفت: ۸ درصد از اعتبارات استانی و نیز اعتبارات ملی در اختیار بنیاد مسکن، در کنار سهمیه قیر بدین منظور، اختصاص یافت. همچنین در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، در هفته های گذشته و با مساعدت دولت، پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به ساکنان شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر نیز، تایید شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات، برای ساکنان مناطق روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر، با سود ۵ ساله و بازپرداخت ۲۰ ساله با ضمانت زنجیره‌ای، اعطا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز