خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان قزوین:

با سرویس مدارسی که بیش از ظرفیت سرنشین دارند برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۲۴۹

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان قزوین از برخورد با سرویس سواری مدارسی که بیش از ظرفیت 4 نفر، سرنشین داشته باشند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طیب ملکی پور با اعلام این خبر تصریح کرد: به همکارانمان در انجمن اولیا و مربیان ماموریت داده شده تا به دقت تمامی نواقص و چالش‌های سرویس دانش آموزی را بر‌طرف کنند و به منظور رفع این کمبود‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی امر سرویس دانش آموزی مشکلات بررسی و اقدامات لازم انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان قزوین اظهار کرد: کرایه سرویس دانش آموزی مصوبه شورای شهر و مورد تایید سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بوده و هرگونه دریافت وجه اضافه نرخ مصوب ممنوع و با مشاهده موارد متخلف برخورد قانونی به‌عمل خواهد آمد.

ملکی پور همچنین عنوان کرد: با سرویس سواری مدارسی که بیش از ظرفیت 4 نفر، سرنشین داشته باشند برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس مجاز به عقد قرار داد تنها با پیمانکارانی هستند که از طرف سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی معرفی شده‌اند، به رانندگان سرویس مدارس مهلت داده شده هرچه سریعتر نسبت به نصب لگوی سرویس دانش آموزی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز