خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

اولین فستیوال هنرهای رزمی در اردبیل برگزار شد/ ضرورت افزایش برنامه‌های ورزشی برای بازگرداندن تحرک و نشاط به دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۶۸۵

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری اولین فستیوال هنرهای رزمی با حضور بیش از 100 ورزشکار در شهر اردبیل خبر داد.

اباصلت ابراهیمی در حاشیه برگزاری اولین فستیوال هنرهای رزمی اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه ورزشکاران اردبیلی در هنرهای رزمی خصوصا در بخش هنرهای تکنیکی و نمایشی استعداد بالایی دارند، این فستیوال با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اردبیل و کمیته سیولوم پای شائولین هوپ گار ووشو در سالن یادگار امام شهرداری برگزار شد.

وی افزود: در این فستیوال بیش از 100 رزمیکار حضور داشتند که در دو بخش ساندا و تالو با حریفان خود به رقابت پرداختند؛ حضور نونهالان و نوجوانان مستعد در این رقابت ها نویدبخش این است که می توانیم در آینده برنامه های بیشتری را در قالب ورزش های رزمی برگزار کنیم که البته در کنار آن برای کارهای فرهنگی نیز در چنین مسابقاتی برنامه ریزی های لازم انجام شده و خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: ورزش خصوصا ورزش های عمومی و همگانی امروز بیش از پیش برای رده های سنی دانش آموزی ضرورت دارد چرا که شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس در سال های اخیر و همچنین انتقال  بسیاری از آموزش ها به بستر فضای مجازی، تحرک و نشاط را در بین این رده های سنی کاهش داده که این امر وظیفه و مسئولیت ما را در اجرای برنامه های ورزشی دو چندان کرده است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز