خبرگزاری کار ایران

اولین کارگزاری صندوق ضمانت صادرات در اتاق بازرگانی قزوین آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۱۲۸

کارگزاری صندوق ضمانت صادرات استان به عنوان نخستین نهاد اقتصادی مستقر در ساختمان اداری اتاق بازرگانی قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، با حضور مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران و مسئولین استانی اولین کارگزاری صندوق ضمانت صادرات در استان در طبقه دوم پارلمان بخش خصوصی قزوین افتتاح شد.

مهدی بخشنده در مراسم افتتاح این کارگزاری با بیان اینکه ساختمان اتاق بازرگانی قزوین به عنوان بزرگ‌ترین ساختمان اداری اتاق‌های سراسر کشور در هفته‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: به دنبال آن هستیم که تمامی اتفاقات حوزه‌های مختلف پیرامون بخش خصوصی به میزبانی اتاق بازرگانی قزوین برپا شود و در تصمیم سازی‌های کلان اقتصادی حضور موثر داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین همچنین از راه اندازی اولین دفتر اینترپل در اتاق بازرگانی استان قزوین خبر داد و گفت: استفاده از وکلای درجه یک اقتصادی در رفع مشکلات فعالان اقتصادی، راه اندازی شعبه طلایه داران صلح و سازش اتاق بازرگانی، فعال کردن تالار بورس اتاق بازرگانی قزوین و همچنین احداث ساختمان پلیس امنیت اقتصادی استان از دیگر فعالیت‌های پارلمان بخش خصوصی است.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران نیز در این مراسم ضمن استقبال از راه اندازی اولین کارگزاری صندوق ضمانت صادرات استان در اتاق بازرگانی قزوین خواستار مشارکت اتاق بازرگانی در روندهای توسعه صادرات کشور شد.

در انتهای این دیدار با اهدای لوح تقدیر اتاق بازرگانی، از تلاش‌های سید رضا علیخانی، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در تعامل مناسب با فعالان بخش خصوصی تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز