خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در دامغان:

نباید کاری کنیم که مردم صحنه را ترک کنند/ بسیج فقط ثبت نام کردن و کارت گرفتن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۳۰۳

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با تاکید بر اینکه بسیج، تشکیلات انقلاب اسلامی است و متعلق به گروهی خاص نیست، گفت: نباید کاری کنیم که مردم صحنه را ترک کنند مردم باید در صحنه باقی بمانند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش سرگروه های جهادی استان سمنان در تالار خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان گفت:تا دولت اسلامی محقق نشود شکل گیری حکومت اسلامی دور از ذهن است.

سلیمانی اضافه کرد: اگر می‌خواهید جامعه اسلامی شکل بگیرد باید دولت اسلامی را شکل دهید و کشورهای مسلمان در کنار هم قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در مرحله تحقق دولت اسلامی هستیم، تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج طلیعه داران تحقق دولت اسلامی هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: مردم باید در صحنه بیایند تا نقش آفرینی کنند و خودشان در امر فرهنگ، اقتصاد مقاومتی و... باید سالار خودشان باشند.

وی یادآور شد: بسیج، تشکیلات انقلاب اسلامی است. این تشکیلات متعلق به انقلاب اسلامی است و متعلق به گروهی خاص نیست.

سردار سلیمانی افزود: جریان جهادی در کشور ملک مشاع نیست و متعلق به امت اسلامی است.

وی تاکید کرد: ثابت شده است مطمئن ترین مسیر در طول چهار دهه گذشته حرکت در  مسیر بسیج است.

سلیمانی بیان کرد: بسیج  فقط ثبت نام کردن و کارت گرفتن نیست ، هرچند بخشی از بسیج همین است بلکه آنقدر باید مجاهدت کرد و وقت گذاشت تا نرم افزار های انقلاب اسلامی یکی یکی پیاده شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از محوریت جوانان، امید به موفقیت، روحیه جهادی و جهش در پیشرفت به عنوان چهار ویژگی مورد نظر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نام برد و گفت: نباید کاری کنیم که مردم صحنه را ترک کنند مردم باید در صحنه باقی بمانند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز