خبرگزاری کار ایران

کشف ۳ تن ماکارونی و ۱۶ هزار لیتر روغن موتور در پارس‌آباد اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۲۱۰

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارس‌آباد در استان اردبیل از کشف و ضبط حدود 3 تن ماکارونی و بیش از ۱۶ هزار لیتر روغن موتور در ۲ انبار جداگانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، قادر آقایی با اعلام این خبر افزود: بر اساس گزارش‌های مردمی به سامانه ارتباطی ۱۲۴ گشت مشترکی با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، معاونت اطلاعات هنگ مرزی، بازرسان اداره صمت، بهداشت و عوامل پاسگاه مرزی پیریوانلو برگزار شد.

وی افزود: در جریان این بازرسی سه تن ماکارونی از یک انبار در پارس‌آباد مغان کشف گردید که با دستور مقام قضایی در چرخه تنظیم بازار قرار گرفته و با قیمت مصوب بین مصرف‌کنندگان توزیع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارس‌آباد (مغان) بیان کرد: پیش‌تر نیز بازرسی دیگری از یک واحد انبار با حضور بازرسان اداره صمت با همکاری و هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی و بازرسان اتاق اصناف انجام شد.

آقایی اضافه کرد: ۱۶ هزار و ۱۸ لیتر روغن موتور به ارزش ۶ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال در این انبار کشف و پرونده پس از تکمیل جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور برشمرد و اظهار کرد: برخورد با فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی جزو اولویت‌ها است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارس‌آباد (مغان) از عموم مردم درخواست کرد تا چنانچه اطلاعاتی درباره احتکار کالاهای اساسی، عمومی و ضروری دارند در اختیار سامانه ۱۲۴ قرار دهند.

سامانه جامع انبارها براساس قانون و در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برای کنترل ورود و خروج کالاها به انبارهای موجود از سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی شده است و تمامی صاحبان کالاها، تجار و بازاریان موظف به ثبت‌نام در این سامانه هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز