خبرگزاری کار ایران

کشف انبار روغن موتور‌های احتکار شده در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۰۹۶

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور از کشف ۸۲۰۰ لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش ۵ میلیارد و ۵٠۶ هزار ریال در بازرسی از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علی نیک یاد اظهار داشت: در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های مقابله با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم با هوشیاری و رصد و اشراف معاونت اطلاعات ناحیه و پلیس اطلاعات ناجا از احتکار مقدار زیادی روغن موتور در یکی از انبار‌های نیشابور مطلع و بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی؛ بازرسین صمت  و حضور پلیس آگاهی ناجا از این انبار بازدید که در نتیجه این عملیات ۸۲۰۰ لیتر روغن موتور ایرانی و خارجی احتکار شده کشف شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ارزش این روغن‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵ میلیارد و ۵٠۶ هزار ریال اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشخصات انبار و موجودی آن در سامانه انبار‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و هیچ خروجی نیز به بازار نداشته بنا بر این جرم احتکار کالا محرز شد.

سرهنگ نیک یاد عنوان داشت: در این رابطه انبار مذکور پلمب و پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز