خبرگزاری کار ایران

نماینده میبد در مجلس:

توسعه دیپلماسی فعال زیلو را از وزارتخانه مربوطه انتظار داریم/زیلوبافی مهمترین اشتغال میبدی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۲۸۶

نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: بازاریابی و دیپلماسی فعال در عرصه معرفی و فروش زیلو انتظاری است که مردم این شهرستان از وزارتخانه مربوطه انتظار دارند.

به گزارش ایلنا از یزد، سیدجلیل میرمحمدی با بیان اینکه به اهتمام مردم این شهرستان در حوزه زیلو اقدام ‌شده است، اظهار داشت: سالهاست در حوزه‌های مختلفی مانند سفال، کنکور، خشت خام کشور، صنعت موتابی، کاربافی و…سرآمد هستیم.

وی از گذشتگان و افرادی که میراث زیلو را حفظ کرده‌اند یاد کرد و گفت: افرادی مانند استاد عبدالعظیم پویا جزو سرمایه‌هایی هستند که به اهتمام این افراد امروز زیلو حفظ شده است.

این مسئول با بیان اینکه زیلو یکی از مهمترین زمینه‌های اشتغال میبد بوده است، گفت: زیلو فرش سلامت است و علاوه بر دوام و ماندگاری، افراد زیادی برای حفظ زیلو بسیار بیمه زیلو بافان و شهرک زیلو بافی و بازارچه عرضه زیلو بافی به عنوان اولویت شهرستان را مصوب کردیم.

 وی با بیان اینکه زیلوبافی به بازاریابی و دیپلماسی فعال در عرصه معرفی و فروش زیلو دارد گفت: علاوه بر فروش خارجی، فروش داخلی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به تبع رهبری، برای توسعه بازار داخلی زیلو نیز بکوشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز