خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر رشت:

شهرداری رشت باید با زیباسازی فضای شهری به استقبال نوروز ۱۴۰۱ برود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۱۱۰

نایب رییس شورای شهر رشت گفت: شهرداری رشت باید با زیباسازی فضای شهری به استقبال نوروز ۱۴۰۱ برود.

به گزارش ایلنا از رشت، مجید عزیزی بیان کرد: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آیینی در راستای حفظ ارزش های سنتی منطقه می تواند نشاط اجتماعی ایجاد کند.

نایب رئیس شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه شهرداری می تواند با برگزاری مسابقات بومی و محلی در مناطق چندگانه در ایام نوروز به ترویج فرهنگ اصیل گیلانی بپردازد ، خاطرنشان کرد: ترویج سنت های فراموش شده گیلان و دیگر شهرها و قوم ها برای رشتوندان جذاب و مفرح است.
 
عزیزی با اشاره به اینکه شهرداری برنامه های ویژه فرهنگی نوروز ۱۴۰۱را در مراکز گردشگری، پارک ها و امکان مذهبی برگزار کند، اظهار داشت؛ شناساندن مشاهیر، عالمان و بزرگان گیلان در غالب بسته های فرهنگی به مهمانان نوروزی در دستور کار قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه شهرداری رشت با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی پیشگام باشد، تصریح کرد: ایجاد فروشگاه های صنایع دستی و محصولات فرهنگی در مراکز گردشگری و ورودی های شهر و احداث کیوسک های راهنمای گردشگر نیز در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی شهر کمک شایان توجه ای خواهد کرد.
 
نایب رئیس شورای شهر رشت در ادامه افزود: برنامه های فرهنگی شهرداری رشت متناسب باز علایق و نیازهای شهروندان بومی و گردشگران تدوین گردد تا زمینه پیوند نسل های جدید به فرهنگ محلی گیلان زمین صورت گیرد.
 
عزیزی با تاکید بر اینکه اهمیت اطلاع رسانی مراکز گردشگری و‌ فرهنگی جهت جذب مسافرین و گردشگران توسط سازمان های ذی ربط برای نوروز ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گیرد، گفت: امید است شهرداری رشت با مدیریت ویژه فرهنگی فضای مناسب شهری را برای شهروندان رقم بزند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز